مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-11سياسي

شهوت پراکنی و شبهه افکنی، ابزار جدید دشمن برای جوانان 


دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از سلاح شبهه افکنی و شهوت پراکنی جوانان ما را گمراه می کنند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه نطنز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از سلاح شبهه افکنی و شهوت پراکنی جوانان ما را گمراه می کنند.

حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت های نظامی کشورمان، دشمنان امروز به جای جنگ افزار نظامی از جنگ نرم برای گمراهی جوانان استفاده می کنند.

وی افزود: چه معنا دارد که یک بهایی در شبکه من و تو خبری را به دروغ به خورد مردم ایران بدهد و ما هم الگوی آنها را در مملکت خود پیاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه نطنز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار جنگ نرم شعار زندگی و آزادی را سر می دهند، ولی خود آنها در جوامعشان به فکر زنان، زندگی و آزادی نیستند و حقوق بشر را سلیقه ای اجرا می کنند.

یعقوبی تصریح کرد: بعضی ها می گویند چرا رفراندوم انجام ندهیم، ولی آنها نمی دانند که این ذهنیت برخاسته از طرح دشمنان است که خودشان در کشورشان به آن عمل نمی کنند.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: چرا در آمریکا وقتی 90 درصد مردم اعتراض کردند کسی ادعای آزادی بیان و حقوق زنان را نداشت و صحبتی از همه پرسی نبود و همه سکوت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهوت پراکنی و شبهه افکنی، ابزار جدید دشمن برای جوانان 

شهوت پراکنی و شبهه افکنی، ابزار جدید دشمن برای جوانان